Monday, October 15, 2012

15 hari lagi

lagi 15 hari, kerja masih berjalan,walaupun slow, tapi saya buat, paksa diri, dalam hati dah malas sangat, memang malas, tetiba rasa giveup, ntah lah, rasa tak confident langsung dengan diri + projek, tapi saya tak perlu mengalah, sebab masih ada 2 minggu untuk berjuang, dan sambil itu, berdoa padaNya, walaupun jiwa ni sangatlah malas, kalau boleh nak siapkan sehari sebelum presentation, tapi apakan daya, saya tahu saya tak mampu, banyak skill yang saya tiada,.

rancangannya untuk menyiapkan segala drawings by end of this week! saya kena tekad,! jika tidak, semua saya tak sempat, tiada yang mustahil, janji ada azam, saya tekut sangat, kadangkal rasa lemah untuk berusaha, hanya blog saya tulis,= untuk gambarkan apa yang ada.

terima kasih pada mereka yang memberi semangat untuk saya, rasa macam dejavu! pengalaman di UM seolah-olah kembali, takutnya! moga perjalanan ini berakhir dengan jayanya, dan saya mampu grad! IALlah, hari ini dapat email surat nak grad, rasa semagat lagi sikit, boleh lagi!  bangun!!!!!!!

***sori! off jap blog beberapa hari, dah bukak balik, kak hidana, sori byk2, heheh, bz nak final ni, wish me luck,

1 comment:

norhidana said...

heheheh ingtkan naper lah, ingtkan mmg awak takmo dh geng ngn akak...

ok dik, all the best yek... banyakkan berdoa semoga semuanya suskses