Saturday, November 17, 2012

Main masak-masak

bila dah duduk jauh ni, memang lah kena masak, kadang-kadang makan lah luar, kalau ada duit lebih lah, bila tengah masak je, selalu ingat mak saya, macam mana mak boleh masak hari-hari, pikir menu apa nak masak, pastu saya masak kejap pon dah penat, inikan mak masak pagi-pagi before pergi kerja, masak banyak untuk bagi anak makan, anak bangung tidur terus makan, dah macam boss dah kan.

tu lah, benda nampak normal, tapi sebalik itu, hanya mereka kaum ibu tahu perasaanya. Saya pon samapi tak tahu nak masak apa kadang-kadang, masak pon dah makin malas, asyik nak makan luar je,huhu

pagi ni masak nasi lemak+couliflower goreng+ teh tarik! sebab dah seminggu tak makan nasi, beras dah abis, nak beli still takde promotion, makan spagheti je lah.hehe

untuk semua IBU yang membaca, saya salute anda! rindu mak di Shah Alam, doakan saya lulus, lagi 2 minggu result keluar, IAllah!




No comments: