Monday, May 28, 2012

Final: Doakan Saya!


Semakin hampir dengan submission dan saya rasakan saya patut menumpukan pada kerja yang bertan-tan tak siap lagi, FB dan Twitter dah sebulan saya tutup, sekarang masa untuk blog jugak, harap-harap dapat siapkan kerja dan submit dengan masa yang tepat, akan free after 12 june sahaja dan lepastu saya akan kembali hidup normal, sekarang pon tidur semua tak menentu, memaksa diri membuat kerja, sedar diri kalau rasa tak berapa nak pandai, dengan otak semakin pening dan gelisah, dan rasa macam looser kadang-kadang. Untuk semua yang membaca blog saya, doakan saya lulus semester ini dan dapat menyiapkan assignment saya. Doakan yer! Usaha +Doa +Tawakal. 
Terima Kasih. 
Assalamualaikum!


Add caption

2 comments:

umiyumi said...

Salam Zul,
kuatkan hati, buat yang terbaik dan bertawakal kpd Allah. Insyaallah semuanya selamat :)

selamat menempuh final! jgn lupa mulakan dgn Bismillah..

S untuk Shahrul said...

good luck