Monday, July 23, 2012

Helicopter Terhempas

Saya sejak beberapa hari lepas, terbaca pasal berita helikopter terhempas di sarawak, tapi takda lah nak tahu pasal detail pon berita ni, tapi dalam hati macam tergerak jer nak baca, so tadi saya baca dekat kosmo, mayat terakhir dijumpai, dan saya lihat ada gambar bos lama saya, rupanya, yang meninggal itu, adalah officemate saya di Kuching, dan projek yang dia nak pergi ni, adalah projek firm lama saya. Terus saya rasa hiba, teringat kebaikan Henry ni, masa saya kena bekerja dekat Kuching, dialah tukang amik dan hantar saya ke hotel, sangat peramah, pemurah dan sangat baik hati.

Terus saya call kawan saya dekat Malaysia, memang sah itu budak office, sebenarnya, Henry bukanlah arkitek, dia pekerja biasa dan merupakan saudara kepada bos saya. Sepatutnya, ada seorang lagi staff yang patut pergi ke site pada hari kejadian, tapi last minit tak boleh sebab ada meeting tempat lain, so Henry ni lah pergi gantikan, dan memang dah ajal dia, masih muda, baru 42, dan anak masih kecil. Dia ni memang orang kuat bekerja di office, saya selalu deal dengan dia kalau nak setllekan semua kerja dari KL, ahhhhhhhh! teringat balik, rasa sedih, dia sangat baik!
Borneo post

Kosmo




Henry, we gonna miss u! 

1 comment:

Mulan said...

sedih jugak masa baca tu..