Saturday, June 15, 2013

Jual Perfume

Harini nak promote lagi perfume saya jual, perfume ni gred AAA, dubai sephora, kiranya macam ori lah, tapi takde lah tahan lama, memang beza dengan ori, sebab ori perfume tahan lama, kalau yg saya jual ni, tahan 4-8 jam sahaja, tapi bau dan packaging dia hampir sama dengan ori, so kalau beli, memang orang tak tahu ori ke gred aaa.

Saya jual dengan harga agak murah, ikut pasaran dalam rm50-rm60, tapi bila saya jual rm40 termasuk pos (rm7pos sahaja) ada yang ingat perfume gred murah, maybe kena naikkan harga, baru boleh percaya kot.

perfume ni yang jual online semua tu, sama je supplier dia, ada banyak lagi jenis perfume, kalau gred murah tu, memang 50% sama, nampak beza ketara dia.

so far saya pakai, bau memang tahan dalam 4 jam macam tu, lunch hour still ada bau lagi, tapi kurang sikit kuatnya, kalau pergi site, maybe less, sebab panas kan, so far bau memang ok, sembur lah banyak-banyak, sebab perfume ni murah kan, habis beli lagi, hehe.

pada yang nak beli, boleh lah add dekat page saya tu, or boleh lah inform saya terus, tapi nak bagi hint dulu, IAllah nanti ada promosi raya, lagi murah dari sekarang, kalau nak tunggu dulu pon boleh, terima kasih.


hahah, iklan pulak kan!!!!!!!!!! selamat berhujung minggu,

1 comment:

Anonymous said...

mcmna nak beli parfume ni..tolong pm saya kat ssyukriah@gmail.com