Friday, May 9, 2014

lagi dan lagi interview

yeah! semalam baru habis interview, yer, yang ketiga untuk tahun ini, untuk kerja dengan gomen, rasa macam nak give up, apa lah tak lekat-lekat kerja gomen, kalau dalam dis year tak dapat, memang saya kalau boleh tak nak dah pergi interview, hidup kena planning, sama ada nak jadi akitek? or nak jadi kejer gomen. nak jadi akitek kena buat log book untuk 2 tahun, saya kena mula as soon as possible.


kalau ada rezeki kali ni, Alhamdulillah, tapi kalau bukan untuk saya, redha.

jalan kita ni berbeza, kalau hari2 nak compare hidup dengan orang lain, sampai bila kita asik takuk lama, tengok orang lain berjaya, tak semestinya kita gagal, dan yang paling penting, jodoh ajal maut semua tu di tangan Allah, kita manusia ni, dalam hal jdoh, mesti berusaha untuk kearah tu, siapa tak nak kawin oi!

IAllah, sampai masa, sampai seru, sampai jodoh, ada lah tu, amin.

lagi beberapa hari untuk pergi ke satu tempat yang saya impikan selama ini, agar semunay berjalan lancar, masalah semua selesai, dan tiada perkara buruk berlaku, moga semuanya dipermudah dan diberkatinya.

Sama-sama berubah keraha kebaikan, walaupun hanya satu langkah kehdapan. lebih baik dari kita terus dikitkan kaki kebelakang.

launceston

2 comments:

norhidana said...

doa banyak2 dik moga berjaya... mana tau lekat kan... baru 3 kali ada org sampai berpuluh kali... usaha selagi boleh dik...

Anonymous said...

Boleh saya tau awk apply post apa? and kenapa tak nak practice architect?