Wednesday, April 10, 2013

Giveaway 2

ni sebenarnya saja-saja je, sebab saya tengok statistik saya dah nak 50, 000 tu, so saya nak buat lah 2nd Give away. senang je, cuma print screen angka 50,000 dekat page saya, dah dapat tu,  boleh lah email ke mdzulfadly@y7mail.com.

Senang kan, kalau tiada yang tepat, yang dekat2 pon saya accept, just email je.

Hadiah dia? sebab saya jual perfume, hadiah dia pon perfume, boleh pilih mana yang berkenan atau boleh pilih jam ICE tu, pilih antara satu. Jom sebarkan pemgumuman ini, hehe



5 comments:

Mulan said...

perfume...!!!! nak nak...

Zulfadly said...

disebabkan xde saper email, saya bagi kak mulan memang, heheh, email saya perfume apa kak mulan nak, nanti saya pos, bg sekali alamt, IAllah minggu depan akan pos

Alani said...

tak faham. macam mana nak print screen statistik kat page? tak nampak pun?

Alani said...

ohh, saya dah faham. saya dah email! :)

Chitty Boy and Me said...

sempat lagi ke nak join contest nie. walaupun statistic lebih daripada 50K..kalau ya...I dah emel...
satya
http://chitty-boy.blogspot.com