Wednesday, December 21, 2011

To my best friend!+s'

terbaca satu blog ni, memang best sangt penulisan dia, cerita pasal best friends, i got a bunch of friends that i called my BFF! dan salah seorangya akan berkahwin pada minggu ini,
To Nurul Huda Bt Omar:
Walaupon ko x baca blog ni, jist nak wish, selamat pengantin baru, moga kekal hingga akhirnya, and u just amazing friend yang pernah aku  jumpe, kawan baik dengan aku since darjah satu until now, sorry x dpt datang wedding ko dis week, but i will try to come dis friday untuk akad nikah. Best thing about ko, ko x pernah lupamy bday and always bagi hadiah kat aku, aku je x penah ingat bila bday ko, and until now, aku x ingat bday ko, so sorry, im not a good friend, but i really appreciate u ! thx huda

and

untuk my BFF yg lain, u know who u r! and hanya Allah tau mcm mana aku seronok to hv u guys as my friends! and pada sahabat lama ni, dah almost 3 years aku x kontek ko, u still my BFF! IAllah, satu hari, we will meet again!

ni lagu best dari blog cik mimpi:cikmimpi

Buat Sahabat

No comments: