Sunday, May 13, 2012

Hari Ibu ?

Kalau dekat FB ramai post pasal hari ibu ni haram. Saya pun kurang pasti, tapi fatwa selangor kata tidak haram selagi tidak berlebih-lebihan, bila tengok video UAI saya macam agak kurang dengan gaya dia cakap, nampak tidak molek disitu.

Apa pun, saya dari kecik memang selalu wish dekat mak bila datang hari ibu, tapi hari ini, saya masih belum lagi, ayah pun ada sms tadi suruh' say sumthing nice to ur mum today or wish' ok, should do that, tapi macam berbelah bahagi takut dosa.
Kesimpulanya,saya akan wish, sebab bukan nyer saya mengagongkan hari kristian, saya menghargai mak saya, memamng setiap hari saya ingat, tapi cuma ada satu hari special untuk itu. lagipun bday mak saya lagi 2 hari, mak mesti tertunggu anak-anak dia wish, so far, satu pun x wish lagi, heheh.

To my Mak, love u!

No comments: