Wednesday, July 11, 2012

Alhamdulillah

Saya baru balik bercuti dari Gold Coast isnin aritu dan memang sangat penat dengan sejuk. Hari ini, 11.7 merupakan hari yang ditunggu, result akan keluar pada pukul 9.00am, saya memang sepanjang masa gelisah dan risau. dalam diri tiada keyakinan dan sentiasa meletakkan diri supaya redha dengan apa jua keputusan.

Dan Alhamdulillah, saya lulus semua, saya masih tidak percaya, rasa macam mimpi, hati masih gelisah sebab saya selalu mimpi pasal result dan ianya benar-benar mimpi. Tapi kali ini, ianya kenyataan, sangat bersyukur dengan kurnian dariNya ini.

IAllah, tinggal hanya satu semester sebelum saya bergraduasi, terima kasih ikhlas dari saya, pada mereka yang mendoakan saya, saya memang terharu dan bila dapt result tadi pon saya boleh menangis, betapa stressnya saya selama ini.

Dan berita menggimbirakan lagi, saya dah jadi pakcik! patutunya 27/7 kakak ipar bersalin, tapi sebab baby besar sangat, dilahirkan semalam, baby boy, nama takde lagi, seronoknya, kegembiraan berganda buat saya, baby tu lahir semalam, 10/7 dan hari ini 11/7 merupakan harijadi arwah nenek saya,rindunya pada maktok, kalau setiap kali dapat result mesti akan call Maktok, kalau maktok ada lagi, nak sangat cakap

'Maktok, fa'i lulus semua'

walaupon maktok dah tiada, tapi semangat maktok dalam diri zul, terima kasih Allah dengan rezkiMu dan kurnian mereka yang terindah disekelililingku. Tinggal lagi satu sem, dan last puasa disini tahun ini. Terima kasih!

selamat datang kedunia anak buah uncle!

6 comments:

lemongrass said...

Tahniah, for the exam results and also for the new nephew :-).

Mulan said...

alhamdulillah... congrats bro...!!! also dapat anak sedara baru..

Mulan said...

alhamdulillah... congrats bro..!! also dapat anak sedara baru..

norhidana said...

tahniah dik....

umiyumi said...

Salam Zul,
Tahniah kerana dah lulus dan telah menjadi pakcik :)
wah tahun ni last puasa kat sini kan.. sekejapnye masa berlalu. dah nak habis study. all the best!

Zulfadly said...

kak LG n mulan: thx! alhamdulillah
kak norhidana:tq
kak ummi: sekejap je masa berlalukan, tq kak