Saturday, May 14, 2011

Tension+Bosan+etc

TENSION
-assignment melambak, lepas tu banyak benda nak kena buat, markah pula asik dapat teruk, mana lah x makin tension, lepas tu, banyak benda aku x blajar lagi, aku giler lah mcm ni
BOSAN
-sejak duduk sini, aku x tau nak buat apa, nak tgk TV, x der citer best, nak keluar jalan2, x tau nak pergi mana, dah lah kawasan kampung, dengan xder keretanya,memang aku mati katak, aku perlu kereta ,pastu boleh jalan2

DILEMA
-ingat cuti winter ni nak pergi sydney, tapi masalahnya, banyak duit nak keluar, aku takot nanti x cukup duit nak bayar bil n sewa rumah, xkan nak mintak parent lagi, memang aku tension dengan masalah ini, duit oh duit

KESIMPULAN
-tekanan jiwa semakin meningkat, Ya Allah, moga hambamu ini, mampu menghadapi semuanya. Amin!

4 comments:

azieazah said...

Salam ZUL..
Kak Azie masuk berkunjung.

Kata orang, tanpa tekanan hidup menjadi tawar. Itu sekadar pelengkap kekuatan diri.

Semoga terus sukses di rantau orang.

gadisBunga said...

kajian mendapati kalau kite selalu luahkan perasaan dalam bentuk tulisan, insyaAllah tekanan perasaan kita akan boleh dikurangkan. :D

Zul said...

Terima kasih kak azie, IAllah, mudah2han berjaya disini

Zul said...

gadisbunga,memang lega sedikit bila lepaskan tension d blogni,