Monday, December 5, 2011

Home Sweet Home

Alhamdulillah, selamat sampai ke shah alam tercinta! heheh, semalam flight sampai pukul 4 ptg waktu malaysia, seharian. satu flight pulak dengan Nana AF tu. naik airasia ni, kalau xder msalah memang x sah. tunggu beg je semalam, dekat sejam, tak keluar-keluar, memang lama giler. pastu dekat melbourne pon, staff airasia ni, agak kurang ajar, xreti jawab baik-baik. patut airasia tingkatkan skill staff diorang ni.

semalam, samapi-sampai je makan McD, lama ngidam, pastu mak masak udang sambal petai, ayam masak lemak, tempe goreng tepung dan tempoyak.

tiba-tiba rasa msia ni panas giler, ke aku yang gedik panas sangt, huhu, pagi ni pon, g jumpe mamak kedai, alam x jumpe kan. bila dekat rumah, tengok biler, dah mcm rumah hantu, baju semua dah xde, mana kena buang lah, pastu dengan kereta pon dah xder, dah mcacm mulakan hidup baru pulak, hehe

today, dok rumah jer, rehat2, esok mulakan aktiviti merayau

2 comments:

kakcik said...

Nak merayau ke mana agaknya tu? Masih ingat jalan tak? :)

Zul said...

kereta dah xder, jalan-jalan cari makan