Thursday, August 30, 2012

Hidup Budak Archi!

Rasanya, kalau jadi student arki, memang lah teruk, lagi-lagi dekat submission, memang katil tak kan jumpa lama, dulu masa study UM, memang jarang balik rumah, duduk dekat uni sampai seminggu, dah jadi rumah kedua.

Macam dekat sini, memang berbeza, tiada lah busy sangat, tapi sekarang, patutnya dah busy! lagi dua bulan nak final submission! Sekarang sibuk lah nak mencari idea, walaupun saya dah jauh ketinggalan, tapi saya kena pulun sakan, takut lewat. IAllah saya mampu, dah asyik mengadap drawing lama sanagt, saya ambil lah gambar, hahaha. Antara process dalam nak dapatkan final design, kena bullshit banyak sangat especially idea, walaupun tidak logik, but, lecturer suka, asalkan ada nampak macam philosopical! hahaha

early model, supaya lecturer paham idea saya

shadow tu pon dah penting untuk lecturer paham site

pokok yang tidak siap



sketches plan

gadjet nak conteng

workstation

3 comments:

lemongrass said...

Assalam Zul,
InsyaAllah, you boleh buat submission on time :-).
My eldest tu dah bercita2 nak ambik architecture at uni. Next year dia dah year 10 so subjects year 10 yang dia pilih pun menjurus ke arah itu.
Hopefully she'll get her wish one day.

Mulan said...

all the best...!!!

Zulfadly said...

kak LG:thx, amin, IAllah anak akak pon dpt menjadi seperti yg dia harapkan,
kak mulan: thx!