Sunday, April 21, 2013

Berniaga!

Kalau perasan, memang saya ada buat part time jual perfume dan jam online, masih slow lagi, dah hampir sebulan berjalan, bila dah start kejer ni, agak slow lah nak selalu update . Agak malas juga, balik kejer rasa penat, sebab tidur lewat, bangun awal, memang ngantuk je lah. Bila malam pulak, tetiba je dah pukul 10! masuk tidur, pastu dalam dekat pukul 1 baru lah dapat lena, saya memang ambil masa lama nak tidur, berangan tu lama giler!'


Sepanjang berniaga ni, ramai juga tanya produk saya jual ni original ke, lagi-lagi perfume, TIDAK! kalau original, mesti lah mahal, jika saya letak harga mahal, nanti xde orang nak beli, bila letak murah, orang ingat tiada kualiti. Saya pon pening.

Kesian tengok orang beli online, perfume yang dikatakan reject atau defect, jika harga dah lebih RM100 tu, nasihat saya, beli je lah original, keluar kan je lagi sikit, kalau nak ori, beli dekat kedai, ada segelintir yang tipu, padahal perfume tu Gred AAA, sama macam saya jual, tapi dikatakn ori. itu HARAM dalam berniaga.

Walaupun slow, masih ada juga sale setiap minggu, lambat sikit lah nak dapat modal, tapi x pe lah, slow dulu, mana tahu one day ramai nak beli, heheh.

dah macam entry berbayar pulak, kepada kak Mulan, sila emailkan alamat akak, IAllah saya akan post perfume untuk akak, heheh, dapat juga email dari yang lain, terima kasih hantar untuk GA tu, cuba lagi nanti eh, IAllah saya akan buat, tapi hadiahnya maybe dari kedai online saya.

Ok, selamat berkempen minggu ini, saya undi dekat melawati nanti, tak guna selalu pos macam-macam pasal politik, tapi undi pon tidak kan.

Antara yang dijual, kalau nak order, boleh add saya disini  atau like disini








2 comments:

Mulan said...

wow... great sales ni..

norhidana said...

akak nih kalu tiap kali nampak pefum kamu msti dh niat nk beli pastu lupe... heheh minggu nih akak gaji, comfirm akak beli... kalu akak lupe sile ingtkan yek dik...

jam tgn tu akak kenan nk bg kt adik bongsu akak... bdk2 lg tak yahla beli jam mahal2 kn heheh...