Monday, January 12, 2015

Sewa Menyewa

Sekarang berulang alik dari Shah Alam ke Putrajaya
Patutnya ada rumah sewa,
sekali balik last week, tengok rumah dah lain
rumah bujang bersepah lah kan, TV 29 inci yang besar tu duduk atas lantai,
peti ais kecik dok depan ruang tamu,

sekali dah jadi cantik
tv lcd 42inch
peti ais membesar

rupanya owner duduk dengan wife dia, baru kahwin
so dia suruh duduk sekali,
memang tak lah
terus keluar,
sewa baru bayar
minta duit
masih tunggu dia bagi,
pening otak balik
cari umah lain lepas ni

pembuka acara 2015

2 comments:

norhidana miswan said...

aik.... mcmne blh jd gitu? dia tak bgtau awal2 ke yg dia nk ddk situ? punya lama tak balik umah sewa sampaikan owner dh kawin pun tak tau hehehe...

NEKCIK said...

kelako lah pulak..seb baik tak suruh isteri tusn rumah tu kluar...