Monday, July 13, 2015

KPDNKK

Sekarang tengah hot cerita pasal low yat, teriba saya teringat dengan aduan saya buat di kpnkk, dalam website sikit punya sistematik, tapi rupanya hancus!

bila cek dalam sistem, cek status, dah selesai! bila masa selesai pon x tau, tak ada makluman melalui email/phone, memang pemalas.

hanya satu kes yg saya dapat panggilan, saya salute pegawai branch shah alam!

aduan yang buat dekat putajaya, satu pon x di hirau kan.

pastu bangga umum di akhbar kata dah selesai aduan.

sampai bila nak cara kerja begini, buat malu je, sama-sama cari rezki, buat lah kerja sendiri, dah muak buat aduan.

aduan saya simple, banyak kedai mamak yang tak nak pulang baki 5 sen bila bayar, sama ada saja buat lupa atau kehabisan 5 sen, mana boleh, imagine kalau ramai kena? so untung berganda2, bukan sekali kena, banyak kali, selepas gst memang mamak untung, harga makanan naik melambung, dulu nescafe ais rm2.30, after gst rm2.80. sekian.

luahan rasa #sayazul  hehehe

sama-sama jaga punca rezki, biar halal, IALlah

1 comment:

norhidana said...

depa anggap yg hal kecik je psl mamak tak pulang duit 5sen tuh... itu pasal lah depa bt tak tau... huhuhu sedangkan 5sen bsr tu nilainya kalu di kumpul2

selamat hari raya dik