Saturday, July 2, 2011

BERSIH 2.0

Kenapalah nak sibuk2 buat perhimpunan ni, konon aman lah, gerenti nanti kacau bilau macam BERSIH  1 dulu, yang paling pelik, orang MELAYU yang sebok2 nak mencacai diri sertai perhimpunan ini, padahal orang atasan yang menganjurkan perhimpunan ini boleh dikira berepa orang melayu nyer. tak ubah seperti orang melayu ni xder kejer lain, malu aku as malay. 
dekat Tasmania ni pon diorng nak anjurkan bersih jugak, apa nak jadi Malaysia.lagi2 orang melayu. asik nak buat benda bodoh je, Ekonomi melayu xder pulak nak pikir aku ni bukan lan memihak pembangkang/pemerintah. aku sokong mana pentadbir yang mampu mengubah senario Malaysia sekarang. wahai melayu, bersatulah, kita dah jauh ketinggalan, janagn samapi satu hari nanti, Pulau Pinang tergadai, Malysia jadi nama lain, renung2kan lah, mari doakan kesejahteraan malaysia
 
I LUV MALAYSIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

GreenAppleKu.com said...

Datang melawat bekas mangsa tsunami. tq sebab masukkan blog saya dlm senarai blog list awak. sebagai tanda menghargai, blog awak dah tersenarai dlm bloglist saya juga.

Dari bekas mangsa tsunami juga. :)

Zul said...

terima kasih banyak2