Wednesday, July 25, 2012

Aku bersyukur padaMu!

sebenarnya saya pon tak ada benda nak tulis, tapi saya cuma nak cakap apa dalam hati saya sekarang, terus terang, saya sangat bersyukur denganNya, saya masih tak percaya saya masih lulus semester lepas, sebab bila melihat ada kawan saya yang tidak lulus, saya masih bernasib baik, susah saya nak gambarkan, tapi saya masih terkejut, tiada yang mustahil, selagi kita berusaha.


"selagi kita masih belum mendapat result, doa dan teruslah lah berdoa, sebab hanya Dia mampu mengubahnNya"

itulah ayat yang kawan saya bagi tahu saya, bila saya risau dengan result, dan sejak dari itu, saya tidak pernah putus berdoa, sebab itu adalah segalnya, jangan kita putus asa, walaupon sesaat, saya pegang kata-kata itu. Terima kasih Nisha, sampai bila-bila, akan ingat!

Jumaat ini ada multicultural night, so maybe akan buka kedai, menu still belum decide, but this friday ada presentation, and bila kelas seminggu sekali ni, agak liat lah nak buat kerja kan, hopefully siap lah.

Sejuk, bakar kayu lah jawabnya

dah macam tokey cd cetak rompak, beli cd box ni, whole box ni, harga 84cent! giler murah
saya suka lagu najwa latif ni, lirik n music sangat simple but sangat bermakna! mari dengar

3 comments:

norhidana said...

tahniah dik... sentiasa berdoa n berusaha... apa menu berbuka?

Mulan said...

alhamdulillah.. congrats...

Zulfadly said...

kak hidana n mulan:alhamdulillah, thx a lot! salam ramadhan