Tuesday, October 9, 2012

Si Jantung Hati

Sekarang ni, kalau rasa stress je, tengok gambar budak ni, anak buah pertama, tak pernah jumpa lagi, umur pon baru dua bulan, tunggu tahun depan baru lah dapat picit pipi dia ni! heheh. Sekarang selalu jugak skype dengan budak ni, tapi dia selalu tidur, kena kejut dulu, kuat minum susu, kalau malam menangis je, kuat pulak tu (mak yang citer lah). Haritu dah pos baju dia yang beli dekat sini, sekarang kalau ada sale je, cari baju budak kecik ni, nasib lah anak buah satu je, rasa tak sabar nak balik!

saya Adam lah!

takde gigi pastu pandai main acah-acah

3 comments:

norhidana said...

heheheh bile balik dik? takpe jmpa nnti peluk n main puas2 ngn anak buah nih

m.u.l.a.n said...

nanti dapat jumpa insyA... baby2 ni memang buat semua orang geram kan..

azieazah said...

Aik Zul? lain macam jer? Dah teringin nak menikah kerrrr... Belajar kasi habis dulu.