Thursday, July 18, 2013

Musim bunga

Mcm di 
tassie, tp d shah alam

3 comments:

norhidana miswan said...

cantik gambar zul amik nih... aah la ada 1 pokok yg tnm tepi jln tuh, kalu musim dia akan bunge sampai penuh pokok tuh... pastu bile bunge tu ggr cantik je mcm dh kt obesea

umiyumi said...

Salam Zul,
wahh cantiklah.. kalau kata kat Tassie pun k umi percaya :)

Zulfadly said...

kak dana: heheh, a ah kak, byk pokok tu tepi jalan, kalau paking bawah dia, abis keter mandi bunga,hehe
kak umi: heheh, tu lah kan