Saturday, April 5, 2014

air dan masalah manusia lain

Agak susah hidup bila air tak ada je memanjang, tak paham kenapa perlu catuan air di Malaysia? dan catuan hanya melibatkan sesetengah tempat, bukan semua, dah masuk 2 bulan mcm ni, memang leceh, apa jua alasan untuk catuan, semua tak valid, sgt bodoh reasonnya,.......


Saya rasa normal lah kalau kita rindu sesuatu tempat, sebab setiap tempat ada kenangan, dan tak paham dengan manusia yang rasa pelik bila orang lain macam tu. benda normal lah kan, kenangan setiap tempat itu berbeza, mungkin ada yang busuk, mungkin ada yang manis.





1 comment:

norhidana miswan said...

aiskrim tu menggiurkan dik, lagi2 di hari akak pose ganti nih... nsb awal pg lg