Monday, February 27, 2012

saja nak umum

kadangkala apa yang saya tulis didalam blog ini, untuk meluahkan apa yang saya rasa, apa uang saya alami, tika dan saat itu, dan jika antara anda yang terbaca dan terjumpa blog ini, dan anda merupakan orang yang berada disekeliling saya, mereka yang dekat dengan saya, jika anda rasa, apa yang saya tulis ini ada berkaitan dengan diri anda, maaflah, saya tulis secara umum dan apa yang saya rasa terfikir. Maaf jika disentap, tersentap, menyentap, yang penting, blog ini umum.

Pesan mak Zul: buatlah apa yang ko nak buat, xperlu kesah apa orang nak kata pada kau, asalkan apa yang ko buat tu, benda yang sah disisi isalam dan tidak memalukan keluarga. hidup ini bukan hari-hari hendak memuaskan hati semua pihak, jagalah lah hati sendiri dahulu. selfish kadangkala lebih baik. serius! salam