Monday, April 23, 2012

Gundah+Sleeping paralyses + .............

Hari rasa macam bad mood semacam je, hati tidak tenang, gundah gulana, gelisah dan macam-macam lah, sejak bangun pagi tadi banyak sangat perkara terfikir.Agaknya saya mimpi dapat keputusan yang teruk dalam assignment, sampai ke saat ini, masih hati tak tenang.

harini pergi ke main campus untuk ambil suntikan flu untuk winter yang akan datang, so bila time winter nanti, tak der lah demam (kot). Patutnya hari ini pergi main laser tag, tapi rasa tak sedap badan, pening dan sangat ngantuk, maybe sebab kesan kena inject tu kot. Saya pon tidurlah, Tak jadi pergi main lasertag tu

disinilah bermula makin teruk hari saya, kali ini, terkena pulak sleeping paralyses, kali ini makin worst, saya rasa nak mati tadi, saya langsung tidak boleh bernafas dalam masa yang panjang dan tidak mampu gerakkan badan, kalau orang melayu, diorang panggil kena hempap hantu, saya pon tak sure, dan bila terlepas dari sleeping paralys tu, benda tu akan berulang banyak kali, sehinggalah kita bangun dari tidur, hanya cara itu saja mampu untuk mengatasinya. Bila bangun je, rasa diberi kehidupan kedua, ini dah banyak kali berlaku, dan saya masih mencari jawapan sebenar kenapa kena pada diri saya.

saya sebenaranya rasa sangat takut dengan lecturer seorang ini, rasanya saya selalu sebut pasal lecturer ini, kalau dapat email dia, rasa nak luruh jantung, walaupun hanya reminder or nak bagi brief, tapi saya sungguh takut, hati berdebar, inilah lecturer paling gerun saya pernah jumpe, macam-macam cara saya cuba nak hilangkan rasa takut, tapi still tidak boleh...........................................saya risau banyak benda sebab itu gundah macam ini, saya tulis dalam blog ini sekurang-kurangnya saya luahkan sesuatu dari terus terbuku dalam hati ini.

Hanya padaNya saya mampu berdoa disamping usaha dan berkat doa keluarga untuk terus berdiri, diatas sebuah perjalan yang saya pilih sendiri. amin. moga saya mampu menempuhnya. Amin

No comments: