Tuesday, September 17, 2013

stress!

STRESS!!! stress sungguh otak ni, sebabnya?? kena chair 3 meeting, esok, lusa and next week. Sebelum tu, saya baru (baru lah sangat) bekerja 5 bulan, dan tiap kali ada meeting, bos akan pergi dengan anaknya , memang jarang lah saya pergi. tiba2, minggu ni, anak dia semua takde, so dia suruh saya pergi, ke meeting yang sangat penting, yg melibatkan keputusan/DUIT!

Client dah suruh bos pergi, tapi still nak suruh saya pergi seorang, rasa macam nak hantar surat resign je esok ni. Dengan kerja yang menimbum, saya kena buat drafting, dan kena print before esok! dan banyak tak siap, saya kena buat kerja bukan profesion saya!

entah lah, kena study sikit-sikit, kalau kena maki time meeting nanti, memang tebalkan muka! yes! saya stress!!!!! lain kali nak ajar staff, bawak lah staff pergi meeting, ni projek yang saya tak pernah tahu menahu, saya kena buat keputusan, tak ke giler!

dulu bos citer, dia hantar 2 staff untuk wakil dia, esokny MD text dia, please take back your 2 donkeys! and come to "represent" your proposal!" kes dia sama lah, sebab yg kena pergi tu budak baru, hopefully saya tak jadi mangsa!


Stress! stress! stress!!!!




jika launnie dekat, saya sekarang juga pergi mancing samapi esok, malas nak kerja ! tapi nak tak nak, kena face juga kan. hehe



Auntie arina: boleh datang lawah2 ausie, duk lama2 sikit,heheh

2 comments:

norhidana said...

ish2 apa teruk sgt bos ko tu dik... mcm bos akak jugak asal mls meeting wakil kn kt anak buah nyer... cume situasi lain skit lah dr ko yg kene handle meeting2 gitu... mmg tak sesuai betul lah bos ko tuh... kalu ye pun bg lah kt org lain yg lg senior kan... kite ni dh la baru pastu nk terima beban keje yg ntah apa2... kalu akak pun tensen

Zulfadly said...

betul tu kak, pening dah.mg depan lagi satu, arghhhh