Thursday, December 22, 2011

PMR Result

Tahniah kepada sesiapa yang dapat keputusan yang cemerlang dalam PMR, terutamanya saudara sorunk ni, dapat 8A! big congrtz 4 u! dan mana yang kurang berjaya, masih ada ruang dan waktu untuk perbaiki diri. InsyAllah.

Teringat balik masa ambil result dulu, rasanyer dah 9 tahun yang lepas, masa tu, memang tak aim nak dapat banyak A, sebab cikgu takder pon bagi harapan, bila cikgu bagi borang untuk masuk SBP, cikgu tak kasi kat Zil pon dan masa tu, terlupa nak apply MRSM. agak sedih lah jugak kan. Paling best, bila cikgu math ni, dia siap janji,kalo zul dapat A, dia nak kasi RM10, sebanya, dalam kelas, asik tanyer soalan dengan banyak, samapi dia naik tension!hahaha

akhirnya, dapatlah result yang agak baik, memang tidak disangka pon, rezki Allah, masa dapat tu, giler excited time tu. pastu masa tu memang tak apply mana2 SBP atau MRSM, so masuklah kejap dekat teknik gombak, xder lah kejap mana, ada lah jugak 5 bulan, pastu masok SBP, rupanyer, ayah ada applykan sekolah sains, dan rezki dapat masa tu.

Kenangan disekolah adalah terbaik untuk dikenang, berbanding pengalaman bekerja,hahah! miss my old days!

tengok online tadi, dah keluar pasal PMR, Nireen kat tengah2 tu, sekolah convent

No comments: