Thursday, November 22, 2012

Donut + mee kari

bila lapar, masak, bila nak masak google resepi, bila dah siap masak, makan dan makan, ulang dan ulang sampai lah abis cuti ni.
donut buat last week

mee kari pon last week
*kak hidana, laut tu dalam 30 minit dr rmah, dekat lah jugak, nanti saya amik gambar sotong tu, hehe

3 comments:

ishamizu said...

sedapnya..! :)

norhidana miswan said...

akak ni kagum tul lah ngn ko dik, mcm2 resepi yg ko dh msk, terus terang akak tak penah bt donut heheheh...

msti sedap kan... gebu je donut tuh

m.u.l.a.n said...

hadooii... kalah ni.. kita pon tak lepas buat donut..