Thursday, January 17, 2013

Selamat Tinggal Kiah!

Semalam merupakan hari terakhir bersama buah hati saya, walaupun hubungan ini kejap, tapi sanagt bermakna, banyak duit dapat dijimatkan masa parent saya datang, dan kelakuan kiah sepanjang bersama saya sangat baik, maybe ada masalah sedikit, tapi boleh diperbaiki, dah ramai orang kenal kiah ni,jauh dah berjalan bersama-sama dengan kia.

Semalam merupakan hari terakhir dengan kiah, sudah seminggu hendak mencari penjaga kiah yang baru, dan akhirnya, dapatlah dia dengan penjaga yang baru semalam. Pergi meninggalkan memori yang indah!

Buat Kiah Binti Mentor, good luck dengan penjaga baru, orang taiwan lagi! hahaha

bye-bye!








itu lah dia kereta saya, KIA MENTOR, nama komersial kiah pekasam! haha, jebuh jual beli semalam dengan orang taiwan, tak berapa fasih english, siap google transalte dekat handpone dia, pastu show dekat saya, test drive je dekat sejam, jenuh tunggu, nasib dia nak, akhirnya, terjual, before this ada offer $900 je, saya jual $1700, nasib ada nak beli, semalam pon jual murah, letak $1600, bagi diskaun $100 lah kan, so terjual dalam $1500 je, jadilah, dari tak terjual, nanti menyusahkan orang lain dekat sini nak suruh tolong jualkan, sekarang dah takde kereta, jalan kaki je lah. heheh

1 comment:

umiyumi said...

Salam Zul,
wah kiah nama ketenya hehe... banyak jasanya tu. kira okla boleh jual dgn harga sebanyak tu. :)