Tuesday, May 21, 2013

update seminggu (bajet artis)

semalam ada berita mengejutkan, bila senior di UM, mati lemas, agak sedih juga bila dapat tahu, sebab dia salah seorang yang sangat aktif masa di UM dulu, memang best student dan sgt famous, walaupun bangsa lain, tapi dia memang selalu lepak dengan budak-budak malay. Mayat akan dibawa pulang ke semenanjung esok kot, tak banyak sangat tau info pasal kes ni, sebab semua pun dapat tahu dari FB je.

Selain tu, saya rasa sgt kurang ajak, seorang anak, cakap pasal mak dia, macam dekat TV semalam, patutlah kena sepak ngan abang dia, macam mana buruk mak pon, dia still mak kita, jaga lah maruah dia, kalau tak ada mak, kita pon tak ada, sedih kot dengar dia cakap semalam, kerana awek je, sanggup buat mak macam tu. 

Otak tengah stress! kena handle projek, harini pergi meeting, dalam meeting senyum je, banyak tak tau juga pasal benda-benda ni, perlu belajar, dia tanya, saya senyum, hahaha. llagi satu, bila diamanahkan kena buat kerja, try buat sehabis baik, tapi bila yang diarahkan hendak argu sahaja, sampai bila kerja tak siap. stress macam ni hari-hari. 

Esok nak ke JB, khamis nak ke Nilai, sebab meeting dan meeting. Maaf yang tak reply lagi komen, otak masih tak betul sekarang.


Dan saya rasa puas dalam satu perkara, dah mencuba menyatakan, dah cuba berusaha, untuk sesuatu langkah dalam hidup, walaupun dianggap gurauan, tapi saya tahu saya berdiri dimana sekarang, lebih baik saya bertanya, daripada terus menunggu tanpa pasti. IAllah, ada jalan lain untuk saya.


SAYA SAYANG MAK SAYA!!!!

2 comments:

norhidana said...

amboi2... makin lama makin jarang berupdate blog nih, rindu nk baca bebelan awak tau dik oi...

yelah org dh keje kan... dh bz ke sana sini... tp akak pun setuju lah psl kes retis tuh... kalu ye pun mak tu jahat jgn la sampai buruk2kan gitu, udah la kamu duk mengepit bwh ketiak awek tu... kalu di kira2 berapa banyak la susah pyh kamu rasa time ngn mak ke ngn awek yg kenal baru berapa bulan tu kan... oh dunia dunia

Zulfadly said...

hahaha, setuju dengan akak, mak tu yang penat lahirkan, awek tu jugak nak didambakan,adui!!