Monday, June 3, 2013

Kuantan

Harini kawan se-utas kahwin! ada 2 orang, satu di kelantan , satu di bangi, Tahniah Aisyah aka noq! Aisyah ni byk sunggu bagi nasihat masa di Launnie, dan boleh buat buku lah ayat-ayat dia, ingat lagi apa yang dia tolong masa ada masalah, sekarang dah kahwin, brutal tetap brutal, sempoi je tadi masa kahwin, takde nak cover ayu ke, hahaha.


Macam biasa, esok kerja ya!

Semalam pergi rumah saudara, pastu sesat nak ke dewan, di taman medan, pastu tanya lah ada pakcik 2 orang ni, tengah jalan , 

Saya: Salam..... pakcik, mana dewan taman medan?

Pakcik: dewan.......................... saya datang dari jauh, saya tidak biasa disini, saya dari..........................................................kuantan....

saya: Ok, TQ.

terus saya bantai gelak, sebab pakcik tu indon, memang indon, cara cakap pun dah tau, boleh pulak nak kata kuantan, hahaha, pening otak gelak orang kuantan jadian ni, dan terus sesat, pastu mak suruh berhenti tanya lagi sorunk, nasib tak tanya, rupanya bangla, nanti jawab dari kodiang pulak kan. Adoi! last2 jumpa lah, sesat tu dah normal , hehe

gambar dari mr google: nak g penang, nak pi makan

1 comment:

norhidana said...

apalah gamabr takde kene mengena ngn tajuk ni hehehe...

heheheh punyalah ramai org malaysia org indon ngn bangla jugak ko jmpa ye dik